Thursday, January 3, 2008

Mentri Kesihatan Datuk Sri Chua Soi Lek ( edy306 )

AKSI DVD SEKS MENTERI KESEHATAN MALAYSIA Dr. CHUA SOI LEK

PENGAKUAN: "Sayalah orangnya dan perempuan tersebut adalah teman wanita saya"
itulah pengakuan Menteri Kesihatan, Datuk Seri Dr Chua Soi Lek berhubung paparan aksi seks seorang lelaki dan pasanganya dalam cakra padat DVD.
Dr Chua yang juga wakil ketua Parti MCA dan Pengerusi MCA Johor dulunya seorang yang disegani dan dihormati. Beliu yang juga merangkap Ahli Parlimen/MPR (Indn) kawasan Labis sudah memohon maaf kepada Perdana menteri: Datuk Sri Abdullah Ahmad Badawi, Wakikil Perdana Menteri: Datuk Sri Najib Rajak dan Persiden MCA: Datuk Sri Ong Ka Ting Beliau mengaku secara peribadi memohon maaf kepada mereka.

PENGUNDURAN DIRI:

tanggal 1 januari 2008 kira kira jam 3.00 Petang Dr Chua Dengan Serta Merta Mengundurkan diri Dari Sembarang Jawatan Yang Dipegangnya.
Menurut pengamatan saya Dr Chu adalah seorang Mentri Yang Jentel Karna berani mengakui Kesilapan dan tanpa sembarang paksaan mengundurkan diri sebagai Menteri Kesihatan, Ahli parlimen, wakil Partai MCA (parti politik kaum cina) dan pengurus Parti MCA Negeri Johor.
Dan ketua MCA Batu pahat

> Semoga apa yang dialami Dr Chua Perlu dijadikan Iktibar dan pengajaran kepada semua Pemimpin tak kira di malaysia maupun dunia.

VCD seks yang diedarkan dari rumah kerumah disekitar muar, tangkak, dan Batu pahat di rekam menggunakan CCTV sebuah bilik hotel, semua pemimpin atau siapapun takan dapat mengelak dan menafikan dirinya sekiranya terjebak masalah seperti dr chua Rekaman CCTV adalah nyata bukan superimpos. Maka hati-hatilah wahai pemimpinku karna banyak musuh mau meminjam kerusimu yang penuh dengan kemewahan. Polis Batu Pahat mengumumkan sesiapa yang menyimpan VCD Tersebut akan dikenakan dakwaan mengikut seksyen 292 kanun keseksaan yaitu pengedaran bahan lucah.

PM malaysia hari ini memberi jaminan kalau BN atau Parti UMNO Tidak akan terjejas dalam pilihan raya yang akan diadakan tidak lama lagi di malaysia.

Pepatah:
KEBOCORAN KECIL BOLEH MENENGGELAMKAN KAPAL YANG BESAR, BEGITU JUGA SKANDAL YANG KECIL BOLEH MENJATUHKAN SEBUAH NEGARA
:: :: :: ::

http://khoriningtyas.mobileplay.com

No comments: